20 Temmuz 2011 Çarşamba

Hepsiburada.com İflas mı ediyor?

Sponsorlu Bağlantılar:

Hepsiburada.com adlı internet sitesi son aylarda oldukça yoğun bir şikayet trafiğine takılmış gözüküyor. Bende bir hepsiburada.com mağduru olarak bu sitenin akıbetini merak ediyorum. 40 tl lik siparişimi göndermediler ve ben bu siparişi 10 temmuzda verdim. Bugün 20 temmuz 2011 hala ürünlerim çıkışa hazır, paketleme işlem sırasında bekliyor. Mesaj gönderiyorum niçin gelmediğini soruyorum, taşınıyoruz diyorlar. Taşınmadan önce bana sormuşlar sanki. Madem öyle ürünü sipariş verirken +20 gün taşınma gecikmesi yazsaydınız. Şikayetvar.com gibi bir siteyi bile yoğunluğa boğmuşlar. Onlarda artık bu siteden kaynaklanan bir yoğunluktandır kesin hepsiburada ile ilgili şikayetleri sitelerinde hemen yayınlayamaya biliyorlar. Şöyle bir google arama motoruna hepsiburada yazınca binlerce başlık gözüme çarpıyor. "Hepsiburada rezilliği" , rezaleti... sövenler, sayanlar ardı ardına. Bu tarz şirketleri anlamakta zorluk çekiyorum. Trilyonluk düzeydesiniz ve 150-200 kişiyle işi götürmeye çalışıyorsunuz. Bir sağlıkçı olarak şöyle bir şey söyleyeyim. Orta büyüklükteki bir hastanenin bir aylık karı 500 bin ytl - 1 trilyon civarındadır (Cirosu demiyorum kar diyorum). Fakat bu hastanelerde 150-250 kişi çalışır. Hepsi burada gibi bir şirket bu paraların çok çok çok fazlasını kazanır fakat eleman sayısını büyümeye rağmen sabit tutmaya çalışırlar. Siparişleri yetiştiremezler ama yine de birşeyler yapmazlar. Çünkü onlardan her ay daha fazla para istenir. Gözünü para hırsı bürümüş bir yönetim her türlü yola başvurur. Sonuç olarak bir gün gelir bir yerde patlak verir. Para kaybetmektense müşteri kaybetmeyi tercih eden insanlar bunlar. Ticaret ahlakında yeri olmayan kişiler. Bu tarz şirketler bir gün hakettikleri yeri bulur en utanç verici şekilde. Peki hepsiburda kapanırsa ne olur? Ne olacak, yarın kazanılan paralar ile yeni bir alışveriş sitesi açarlar. Biraz geçmişten ders alırlarsa daha dikkatli olurlar. Almazlarsa ki öyle olacağını tahmin ediyorum, kapitalist sistemde emek sömürmeye, insanların sırtından zengin olmaya devam. Aşağıda siparişimle ilgili son iki yazıma hala cevap gelmedi. Herhalde otomatik cevapta bile yoğunluk var.




Konuyla ilgili aramalar: hepsiburada şikayet , hepsiburada rezilliği , hepsiburada müşteri hizmetleri , hepsiburada.com'a ne oldu?