30 Ekim 2011 Pazar

Vücutta Et Beni Neden Çıkar?

Sponsorlu Bağlantılar:

Et benlerinin nasıl oluştuğu bugün hala bilinmemektedir ama pek çok hasta dikkatle incelendiğinde bazı ortak yönler dikkat çekmektedir. Genelde şişmanlığa yatkın obez hastalarda daha fazla görülmektedir. Bunun dışında gebelik sürecinde et benlerinin sayısında artış görüyoruz. Yine de et benine neden olan tüm sebepleri açık olarak bilemiyoruz. Et benlerinin oluşum yerlerine bakacak olursak boyun, koltuk altı, kasık gibi terlemenin arttığı bölgelerde olduğu için terlemenin de et benlerini arttırdığı düşünülebilir. Doktorlar dışında her zaman ayırt etmek güç olabilir ama et benleri genellikle kahverengi ya da et renginde olurlar. Saplı ve oldukça yumuşak oluşumlardır. Normal ben ve et beni olup olmadığı hakkında şüphemiz varsa mutlaka bir doktora gitmeliyiz. Normal benlerden ayırmak bazı açılardan hayati önem teşkil edebilir.

Aramalar: et beni neden oluşur, vücudumuzda et beni neden çıkar, et beni kimlerde daha çok çıkar, et beninin nedenleri