15 Aralık 2015 Salı

Astım Nasıl Tedavi Edilir?

Sponsorlu Bağlantılar:

Astımı başlatan etkenler öğrenildiği zaman, kişinin buna karşı önlem alması ilaç kullanmasını azaltabilmektedir. Astım hastası olan kişinin evi, özellikle de uyuduğu oda temiz olmalıdır. Tüylü tozlu halılar, battaniyeler kullanılmamalıdır. Bulunduğunuz odayı havalandırmanız gerekir. Evinizde kapalı bölümlerde sigara içmemeli ve içilmesine müsaade etmemelisiniz. Hamile kadınlar astımlı çocuk doğurma riski olduğundan hamilelik döneminde kesinlikle sigara kullanmamalıdır. Astımlı hastalar kendilerini yeterince kontrollü bakıp yeterli tedavi görüyorlarsa günlük yaşamlarında çeşitli aktivitelerde bulunabiliyorlar. Astımı tedavi ederken 3 şekilde ilaç kullanılır. Rahatlatıcı ilaçlar, solunum yolu darlığını azaltan ilaçlar ve kötüye giden astımı kontrol altına alabilen ilaçlar kullanılır. Çocuğunuz astım hastası ise ilaçlarını düzenli bir şekilde vermeli, onlar için temiz ortamlar sağlamalısınız. Astım kronik bir hastalıktır. Doktor muayenelerinizi ara ara mutlaka yaptırmanız gerekir. Astım hastalığı her insanda farklı etkiler gösterebilmektedir. Doktora görünmeli , doktorunuzun verdiği tedaviyi uygulamalısınız. Doğal terapiler bazen yardımcı olamayabilir.

İlgili aramalar: astım nasıl tedavi edilir, astımın tedavisi nedir, astım nasıl geçer, astımın ilacı var mı, astımdan nasıl kurtulunur