11 Aralık 2010 Cumartesi

Bioxcin Şampuan

Sponsorlu Bağlantılar:

bioxcin, bioxcin şampuan, bioxcin şampuan faydalımıdır, bioxcin saç dökülmesini durdurur mu

Bioxcin Şampuan

BIOXCIN ŞAMPUAN içeriği


*Flavonidler (Myricetin,Kaempferol ve Apigenin)
*Doymamiş yağ asitleri (Linoleic acid ve Oleic acid)
*Betasitosteroller
*Vitaminler (A , B1 , B2 , B5 , E vitaminleri ,Folic Acid gibi)
*Mineraller (çinko,magnezyum,potasyum,kalsiyum,demir gibi)

*Bioxcin Şampuan,içerdiği flavonoidler (Myricetin ve Kaempferol),doymamış yag asitleri
(Linolenic Acid ve Oleic Acid),betasitosteroller ve cinko sayesinde 5-alfa redüktaz enzimini
inhibe eder ve böylelikle DHT olusumunu engeller. Myricetin,5-alfa redüktaz enziminin özellikle
tip 1 izoenzimini, Kaempferol ise tip 2 izoenzimini inhibe ederek etkisini gösteririr.
*Bioxcın Sampuan içerdiği Apigenin isimli flavonoid sayesinde,saç diplerindeki kılcal kan damarlarını düzenleyerek saç dökülmesine engel olur.
*Bioxcin,içerdiği vitaminler (A, B1 , B2 , B5 , E vitaminleri,Folic Acid gibi)ve mineraller(çinko,magnezyum,potasyum,kalsiyum,demir gibi)sayesinde,saçın beslenmesini ve sağlıklı olmasını sağlar.

----
Bioxcin Şampuan saç dökülmesini engeller mi? Bioxcin saç dökülmesini nasıl önler?

Saç dökülmesi yaşayan ziyaretçilerimizi bu tip ürünlere karşı uyarma gereği duyuyoruz. Bir insan cebinde parası varsa ve güzel görünmek istiyorsa hiçbir masraftan kaçınmaz. Bir erkek için kel kalmak masraflı, stresli ve başedilmesi çok zor bir sorundur. Saç ektirme gibi riskli bir ameliyatı bile göze alırız. Bunun farkında olan bir çok kurum ve ticari şirket vardır. Çeşitli ürünler piyasaya sürerek ve çeşitli vaatlerde bulunarak bu işin kaymağını yemektedirler. İnternette her okuduğunuza inanmayın, iyice araştırın, iyi veya kötü yazılmış şüphe duyun! tekrar araştırın! Bu firmaların aleyhine yazılanlar olabileceği gibi gerçek dışı olarak lehine yazılanlar da olur. Genelde bu firmanın kendi adamlarından, eşinden, dostundan başkası değildir. Bu firmalar bu işten günümüz parasıyla milyonlar kazandıkları ve reklam vererek daha çok insana ulaştıkları için TV, Radyo, Gazete gibi medya kuruluşları da bu işe ses çıkartmadan sessiz sedasız nemalanmaktadır. Sonuçta kime ne oluyor? Her birimizin cebinden üç-beş kopararak milyonlar kazanan başkaları ve elinde parasını verdiği halde karşılığını alamayan bizler. İşin kötü tarafı bu tür ürünler etki gösterse bile gerçekten uzun sürede kullanmamız gerektiğinden daha fazla zaman ve paraya mal olmaktadır. Size tavsiyem yılan yağı, sarmısak, bio ürünleri vb. hayvansal, bitkisel ve kimyasal ne olursa olsun kullanmadan önce araştırın. Bunların nerdeyse tamamı faydasız, aksine zararlıdır. Örnek olarak donanımhaber sitesinden aldığım yorumları koyuyorum araştırın derken bunu kastediyorum. Şimdi bu ürüne yorum yapan 6 kişinin de yorumunu aldım. Dikkat ederseniz 4 ü olumsuz 2 si olumlu bu mesajların. 4 olumsuz mesajı atan arkadaşın forumdaki mesaj sayısı binleri aşmış. Yani bu adamlar bu forumda eski ve saygı gören insanlar. Diğer olumlu mesaj atan iki kişiye baktığımızda ikisininde forumdaki ilk mesajı olduğunu görüyoruz. Yani bu adamların gerçek dışı yorum yazma ihtimali çok yüksek. sadece olumlu sonuçları da var diye mesaj atmak için kayıt açmış kullanıcılar olma ihtimalinden bahsediyorum. Ama yinede yorum sizin. Bizim gördüğümüz bu...

Kullanıcı yorumları:

Rumuz: Drummer
Forumdaki Mesaj Sayısı: (3103)
Yorumu: 1 senedir saç uzatıyorum , sadece ağustos ayında bir kere kestirdim belki bi faydası olur diye fakat sonuç yine aynı : dökülme. Bioxcin şampuan aldım ve 1.5 - 2 aydır kullanıyorum fakat saç dökülmesine karşı hiçbir faydası yok benim için. Başımın yan tarafı acayip derecede seyrek , saçlarımı kaldırınca bunu görüyorum , alnım da çok açık , genetik olarak dökülüyor olabilir , babamın ve amcamın saçları da seyrek , bunun önüne geçmem imkansız mı ? Bioxcin Serum'u denemedim hiç ama sonucun nasıl olacağını bildiğim için denemek de istemiyorum.

Rumuz: Özgür Can
Forumdaki Mesaj Sayısı: 5312
Yorumu: ben 3 ay kullandım hiç bir etkisini görmedim ayrıca kullanmayı birakınca saçlarım daha çok dökülmeye başladı

Rumuz: kullanici adi
Forumdaki Mesaj Sayısı: 1338
Yorumu: ben 1 yıl boyunca hem şampuan hem serum kullandım ama faydasını göremedim.

Rumuz: Zehra Değirmenci
Forumdaki Mesaj Sayısı: 0
Yorumu: bıoxcin şamp ve serum gerçekten çok faydalı ben kullanan biri olarak oldukça memnun kaldım ve çevremde kullanan bir çok kişide oldukça memnun. önemli olan düzenli olarak kullanım yapmak ve sabırla kullanmak bence. ben şuan 3 kürü bitirdim ve haftada 1 olarak serum kullanımına devam ediyorum. teşekkürler bıoxcin

Rumuz:Lion King
Forumdaki Mesaj Sayısı: 2272
Yorumu: ben 1.5 yıl şampuan kullandım. saçlarımın hafif açıldığını söyleyebilirim. yani pek etkisi olmuyor.

Rumuz:ardammm
Forumdaki Mesaj Sayısı: 0
Yorumu: ben bir kullanıcı olarak aldığım sonuçları insanlara yardımcı olabilmesi için belirtiyorum. kullanım yapıp yapmamak kişilerin tercihi...bioxcin kullandım ve oldukça memnun kaldım herkese de şiddetle öneririm.

Kısacası besleyici ürünler kullanarak erkek tipi saç dökülmesinin önüne geçemezsiniz. Bu tip dökülmeler genetik olduğu için bio ürün bir fayda etmez. saç dökülmesini önlediğini iddia eden ürünlere karşı dikkatli olmanız için uyarıyoruz.

Not: Bu yazı, saç dökülmesine karşı ürün kullananların yorumlarından ibarettir. Kişileri ve kurumları karalama amaçlı veya çıkar sağlamak amaçlı yayınlanmamıştır.

Konuyla ilgili aramalar: bioxcin şampuan , bioxcin serum , bioxcin saç dökülmesini önler mi , bioxcin kullananların yorumları , bioxcin kullananlar , kullanıcıları , kullanan var mı