1 Aralık 2010 Çarşamba

Eğitim Değerlendirme Formu

Sponsorlu Bağlantılar:

Eğitim Değerlendirme Formu

Form Üzerinde Bulunan Bazı Alanlar:

PROGRAMA İLİŞKİN DEĞERLENDİRME
Konu Hakkında Bilgilenme
Verilen Bilgilerin Yararlılığı
Salon Düzeni ve Ortam
Kullanılan Materyallerin Yeterliliği

EĞİTİMCİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Konuya Hâkimiyet
Soruları Yanıtlama
Katılımcılarla İletişim
Zaman Kullanımı

KALİTE YÖNETİM BİRİMİNDEN BEKLENTİLERİNİZ NELERDİR?
Görüşlerinizi almak ve ileride tekrarlanacak programlara ışık tutabilmek amacıyla bu formu doldurmanızı ve çıkışta görevlilere bırakmanızı rica ederiz.

--> BİLGİ FORMLARI ANA SAYFASINA DÖN <--

Hastane Döküman Bankası: hastaneciyiz.blogspot.com

Konuyla ilgili aramalar: eğitim puanlama formu , eğitim yeterlilik formu

Eğitim Değerlendirme Formunu İndirmek İçin Burayı Tıklayın