Kalite El Kitabını (KEK) İndirmek İçin Buraya Tıklayınız
X Hastanesi, müşteri tatmininin esası teşkil ettiği bir çalışma sistemini kurumsal hedef olarak seçmiş; bu doğrultuda “Kalite” kavramını, belirleyici unsur ve hizmetin sonucunu tayin edici temel kriter olarak kabul etmiştir.
Hastanemizde, hedefe yönelik olarak 2005 yılından itibaren “Kalite Yönetim Sistemi” ilkeleri doğrultusunda “TS EN ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi” kurulma çalışmalarına başlanmıştır.
X Hastanesi en iyi tetkik, teşhis ve tedavi hizmeti vermek, hastanelerin otelcilik hizmeti fonksiyonunu da göz önünde tutarak hasta ve yakınlarının, tedarikçilerin ve buna ek olarak çalışanlarının memnuniyet düzeyini artırmak için Kalite Yönetim Sistemi ilkeleri çerçevesinde faaliyetlerini yürütecektir.
Hastanemiz, hangi gerekçe ile olursa olsun kendisiyle kişisel ya da kurumsal olarak ilişkide bulunan müşterilerinin, bekledikleri ve algıladıkları düzey arasında pozitif manada azami farkı temin etmeyi “Kalite”ye ulaşma noktasında bir sonuç olarak değerlendirecektir.
X Hastanesi Kalite El Kitabı, ifade edilen hususlara ilişkin olarak sistemin yapısı ve işleyişini tanımlamaktadır.
>>>Devamı için lütfen sayfadaki indirme adreslerini kullanarak kalite el kitabını bilgisayarınıza indirin.
>>> Kalite El Kitabı Örneği (KEK) <<<
Konuyla ilgili Aramalar: Kalite El Kitabı, KEK , Hastane Kalite Kitabı
Alternatif olarak BURAYA TIKLAYARAK da indirebilirsiniz.
--> KALİTE DÖKÜMANLARI ANA SAYFASINA DÖN <--